ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها .

ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربری مشهد به بجنورد توسط خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی

​  

حمل بار و اثاثیه از مشهد به بجنورد توسط باربری مشهد 24 - اثاث کشی - بسته بندی کالا و اثاثیه منزل و اداری با بیمه نامه و بار نامه معتبر

باربری مشهد به بجنورد : اثاث کشی و اسباب کشی حمل کالا و اثاثیه از مشهد به بجنورد و اسفراین و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفی اباد و فاروج و گرمه توسط: باربری مشهد به بجنورد زیر نظر اتحادیه و با حداقل 15 % تخفیف برای کلیه خودروهای حمل کالا از مشهد به بجنورد و اسفراین و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفی اباد و فاروج و گرمه از جمله نیسان وانت _خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ در عید 1402 در خدمت هموطنان عزیز می باشیم .لطفا جهت دریافت ارزانترین نرخنامه کرایه و هزینه همین الان با ما تماس بگیرید.
نرخنامه, قیمت , کرایه و هزینه حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط باربری مشهد 24 به بجنورد
وانت نیسان
خاور مسقف
کامیونت مسقف
کامیون تک
کامیون ده چرخ
تریلی
1.5 میلیون تومان
2.5 میلیون تومان
2.5 میلیون تومان
3.5 میلیون تومان
4 میلیون تومان
5 میلیون تومان
 

باربری مشهد به بجنورد : مسافت بین مشهد تا بجنورد به کیلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع خودروهای سبک و سنگین همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربری مشهد 24 به شرح زیر می باشد
میزان مسافت از مشهد به بجنورد به کیلومتر
مدت زمان طی مسیر از مشهد به بجنورد
265 کیلومتر
3 ساعت 22 دقیقه
توضیح سٔو: حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری از مشهد به بجنورد و کلیه شهرهای استان بجنورد کرج طالقان با بیمه نامه با ارزانترین نرخنامه قیمت و کرایه زیر قیمت تمام شرکت های باربری مشهد بسته بندی اثاثیه

باربری مشهد به بجنورد در نظر دارد حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری از مشهد به بجنورد و کلیه شهرهای استان بجنورد کرج طالقان و (سایر شهرهای استان بجنورد) با بیمه نامه و ارزانترین نرخنامه قیمت و کرایه زیر قیمت تمام شرکت های باربری مشهد همراه با بسته بندی اثاثیه اصولی و حرفه ایی انجام دهد.

باربری مشهد به بجنورد در نظر دارد با همکاری شهروندان محترم مشهدی با شرایط ویژه و استثنایی کلیه خدمات جابجایی و اثاث کشی و اسباب کشی هموطنان عزیر را در اسرع وقت و ارزان ترین قیمت با 15% تخفیف جهت ارسال به بجنورد و کلیه شهرهای استان بجنورد ارائه نماید.

باربری مشهد به بجنورد دارای کارگران بسیار ماهر و شعب متعدد در کلیه نقاط شهر مشهد و حومه می باشد ضمنا این مجموعه دارای انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون تک – کامیون ده چرخ و تریلی می باشد که در نوع خود در بین شرکتهای باربری مشهد به بجنورد بی نظیر می باشد.

باربری مشهد 24 اکنون توانسته است برای بیشتر مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به بجنورد منظم روزانه سرویس به همشهریان عزیز ارائه نماید. ارائه 15% تخفیف و همچنین سرعت عمل و دقت بالا باعث گردیده است که امروز باربری مشهد 24 یک از مورد اعتمادترین شرکتهای باربری مشهد به بجنورد لقب بگیرد.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم جهت هرگونه اثباب کشی و اساس کشی از مشهد به بجنورد و سایر شهرهای استان بجنورد از جمله کرج طالقان و ... حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

051-35224818 051-36036336 051-38766336 09153664818 09159110356


برچسب: باربری مشهد24، باربری مشهد به بجنورد،حمل بار از مشهد به بجنورد، باربری از مشعهد به بجنورد،نیسان ز مشهد به بجنورد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۲۴ توسط:باربری مشهد 24 موضوع: نظرات (0)