ارزانترين باربري و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها ارزانترين باربري و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها .

ارزانترين باربري و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربري مشهد به گرگان توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

حمل بار و اثاثيه از مشهد به گرگان توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به گرگان : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به گرگان و علي آبادكتول و مينودشت و گنبد كاووس و آزادشهر و كردكوي و راميان و گاليكش و بندرتركمن توسط: باربري مشهد 24 باربري مشهد به گرگان زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به گرگان و علي آبادكتول و مينودشت و گنبد كاووس و آزادشهر و كردكوي و راميان و گاليكش و بندرتركمن از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه حمل از مشهد به گرگان و علي آبادكتول و مينودشت و گنبد كاووس و آزادشهر و كردكوي و راميان و گاليكش و بندرتركمن همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به گرگان
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
باربري مشهد به گرگان : مسافت بين مشهد تا گرگان به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به گرگان به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به گرگان
583 كيلومتر
8 ساعت 5 دقيقه
باربري مشهد به گرگان در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به گرگان و كليه شهرهاي استان گرگان كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان گرگان) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به گرگان در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به گرگان و كليه شهرهاي استان گرگان ارائه نمايد.

باربري مشهد به گرگان داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به گرگان بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به گرگان منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به گرگان لقب بگيرد.

 

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به گرگان و ساير شهرهاي استان گرگان از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

05135224848-0513603336-05138766336-09153664848-09159110356

 


برچسب: باربري مشهد 24،باربري مشهد به گرگان،حمل بار از مشهد به گرگان،باربري از مشهد به گرگان،نيسان از مشهد به گرگان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۸:۱۱ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به ياسوج توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به ياسوج توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

 

 

باربري مشهد به ياسوج : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به ياسوج و گچساران و سي سخت و چرام و باشت و پاتاوه و ديشموك و دهدشت و ليكك توسط: باربري مشهد 24 باربري مشهد به  ياسوج زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به  ياسوج و گچساران و سي سخت و چرام و باشت و پاتاوه و ديشموك و دهدشت و ليكك از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه حمل از مشهد به  ياسوج و گچساران و سي سخت و چرام و باشت و پاتاوه و ديشموك و دهدشت و ليكك همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به ياسوج
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
باربري مشهد به ياسوج : مسافت بين مشهد تا ياسوج به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به ياسوج به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به ياسوج
1,285 كيلومتر
16 ساعت 5 دقيقه
باربري مشهد به ياسوج در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به ياسوج و كليه شهرهاي استان ياسوج كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان ياسوج) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به ياسوج در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به ياسوج و كليه شهرهاي استان ياسوج ارائه نمايد.

باربري مشهد به ياسوج داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به ياسوج بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به ياسوج منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به ياسوج لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به ياسوج و ساير شهرهاي استان ياسوج از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

05135224818-05136036336-05138766336-09153664818-09159110356


برچسب: باربري مشهد24،باربري مشهد به ياسوج،حمل بار از مشهد به ياسوج،باربري از مشهد به ياسوج،نيسان از مشهد به ياسوج،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۵:۱۶ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به كرمانشاه توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به كرمانشاه توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

 

 

باربري مشهد به كرمانشاه : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به كرمانشاه و بيستون و پاوه و اسلام اباد غرب و جوانرود و روانسر و سرپل ذهاب و سنقر و قصر شيرين توسط: باربري مشهد 24 باربري مشهد به كرمانشاه زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به كرمانشاه و بيستون و پاوه و  اسلام اباد غرب و جوانرود و روانسر و سرپل ذهاب و سنقر و قصر شيرين از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه حمل از مشهد به كرمانشاه و بيستون و پاوه و  اسلام اباد غرب و جوانرود و روانسر و سرپل ذهاب و سنقر و قصر شيرين همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به كرمانشاه
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
باربري مشهد به كرمانشاه : مسافت بين مشهد تا كرمانشاه به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به  كرمانشاه  به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به كرمانشاه
1,375 كيلومتر
15 ساعت 22 دقيقه
باربري مشهد به كرمانشاه در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به كرمانشاه و كليه شهرهاي استان كرمانشاه بيستون پاوه و (ساير شهرهاي استان كرمانشاه) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به كرمانشاه در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به كرمانشاه و كليه شهرهاي استان كرمانشاه ارائه نمايد.

باربري مشهد به كرمانشاه داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به كرمانشاه بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به كرمانشاه منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به كرمانشاه لقب بگيرد. 

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به كرمانشاه و ساير شهرهاي استان كرمانشاه از جمله بيستون پاوه و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

05135224818-05136036336-05138766336-09153664818-09159110356


برچسب: باربري مشهد24،باربري مشهد به كرمانشاه،حمل بار از مشهد به كرمانشاه،باربري از مشهد به كرمانشاه،نيسان از مشهد به كرمانشاه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۲۳ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به چابهار توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

حمل بار و اثاثيه از مشهد به چابهار توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به چابهار : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به چابهار و زاهدان و ايرانشهر و بزمان و بمپور و خاش و زابل و زهك و سراوان توسط: باربري مشهد 24 باربري مشهد به چابهار زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به چابهار و زاهدان و ايرانشهر و بزمان و بمپور و خاش و زابل و زهك و سراوان از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه حمل از مشهد به چابهار و زاهدان و ايرانشهر و بزمان و بمپور و خاش و زابل و زهك و سراوان همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به چابهار
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
 

باربري مشهد به چابهار : مسافت بين مشهد تا چابهار به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به چابهار به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به چابهار
1568 كيلومتر
17 ساعت 40 دقيقه
باربري مشهد به چابهار در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به چابهار و كليه شهرهاي استان چابهار زاهدان ايرانشهر و (ساير شهرهاي استان چابهار) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به چابهار در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به چابهار و كليه شهرهاي استان چابهار ارائه نمايد.

باربري مشهد به چابهار داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به چابهار بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به چابهار منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به چابهار لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به چابهار و ساير شهرهاي استان چابهار از جمله زاهدان ايرانشهر و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818 051-36036336 051-38766336 09153664818 09159110356

 


برچسب: باربري مشهد24،باربري مشهد به چابهار، حمل بار از مشهد به چابهار،باربري از مشهد به چابهار،نيسان از مشهد به چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۹:۰۲ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به سمنان توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به سمنان توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به سمنان : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به سمنان و شاهرود و مهدي شهر و بسطام و دامغان و گرمسار و شهميرزاد و قلعه نوخرقان و ميامي توسط: باربري مشهد 24 باربري مشهد به سمنان زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به سمنان و شاهرود و مهدي شهر و بسطام و دامغان و گرمسار و شهميرزاد و قلعه نوخرقان و ميامي از جمله نيسان وانت خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه حمل از مشهد به سمنان و شاهرود و مهدي شهر و بسطام و دامغان و گرمسار و شهميرزاد و قلعه نوخرقان و ميامي همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به سمنان
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
باربري مشهد به سمنان : مسافت بين مشهد تا سمنان به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به سمنان به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به سمنان
667 كيلومتر
7 ساعت 29 دقيقه
باربري مشهد به سمنان در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به سمنان و كليه شهرهاي استان سمنان كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان سمنان) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به سمنان در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به سمنان و كليه شهرهاي استان سمنان ارائه نمايد.

باربري مشهد به سمنان داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به سمنان بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به سمنان منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به سمنان لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به سمنان و ساير شهرهاي استان سمنان از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818    051-36036336    051-38766336    09153664818    09159110356   


برچسب: باربري مشهد24،باربري مشهدبه سمنان،حمل بار از مشهد به سمنان،نيسان از مشهد به سمنان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۵ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به زنجان توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به زنجان توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به زنجان : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به زنجان و خرم دره و سلطانيه و طارم و ماهنشان و اب بر و خدابنده و زرين‌آباد و زرين رود توسط: باربري مشهد به زنجان زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به زنجان و خرم دره و سلطانيه و طارم و ماهنشان و اب بر و خدابنده و زرين‌آباد و زرين رود از جمله نيسان وانت _خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به زنجان
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
 

باربري مشهد به زنجان : مسافت بين مشهد تا زنجان به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به زنجان به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به زنجان
1,249 كيلومتر
13 ساعت 20 دقيقه
باربري مشهد به زنجان در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به زنجان و كليه شهرهاي استان زنجان كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان زنجان) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به زنجان در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به زنجان و كليه شهرهاي استان زنجان ارائه نمايد.

باربري مشهد به زنجان داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به زنجان بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به زنجان منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به زنجان لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به زنجان و ساير شهرهاي استان زنجان از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818    051-36036336    051-38766336    09153664818    09159110356   


برچسب: باربري مشهد24،باربري مشهد به زنجان،حمل بار از مشهد به زنجان،باربري از مشهد به زنجان،نيسان از مشهد به زنجان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۱۷ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)

باربري مشهد به بجنورد توسط خاور مسقف نيسان كاميونت كاميون تريلي

​  

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بجنورد توسط باربري مشهد 24 - اثاث كشي - بسته بندي كالا و اثاثيه منزل و اداري با بيمه نامه و بار نامه معتبر

باربري مشهد به بجنورد : اثاث كشي و اسباب كشي حمل كالا و اثاثيه از مشهد به بجنورد و اسفراين و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفي اباد و فاروج و گرمه توسط: باربري مشهد به بجنورد زير نظر اتحاديه و با حداقل 15 % تخفيف براي كليه خودروهاي حمل كالا از مشهد به بجنورد و اسفراين و اسپاخو و آشخانه و جاجرم و شوقان و صفي اباد و فاروج و گرمه از جمله نيسان وانت _خاور مسقف خاور روباز كاميونت كاميون تريلي و ده چرخ در عيد 1402 در خدمت هموطنان عزيز مي باشيم .لطفا جهت دريافت ارزانترين نرخنامه كرايه و هزينه همين الان با ما تماس بگيريد.
نرخنامه, قيمت , كرايه و هزينه حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط باربري مشهد 24 به بجنورد
وانت نيسان
خاور مسقف
كاميونت مسقف
كاميون تك
كاميون ده چرخ
تريلي
1.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
2.5 ميليون تومان
3.5 ميليون تومان
4 ميليون تومان
5 ميليون تومان
 

باربري مشهد به بجنورد : مسافت بين مشهد تا بجنورد به كيلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثيه منزل و اداري توسط انواع خودروهاي سبك و سنگين همراه با بيمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربري مشهد 24 به شرح زير مي باشد
ميزان مسافت از مشهد به بجنورد به كيلومتر
مدت زمان طي مسير از مشهد به بجنورد
265 كيلومتر
3 ساعت 22 دقيقه
توضيح سٔو: حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد كرج طالقان با بيمه نامه با ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد بسته بندي اثاثيه

باربري مشهد به بجنورد در نظر دارد حمل كالا و اثاثيه منزل و اداري و تجاري از مشهد به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد كرج طالقان و (ساير شهرهاي استان بجنورد) با بيمه نامه و ارزانترين نرخنامه قيمت و كرايه زير قيمت تمام شركت هاي باربري مشهد همراه با بسته بندي اثاثيه اصولي و حرفه ايي انجام دهد.

باربري مشهد به بجنورد در نظر دارد با همكاري شهروندان محترم مشهدي با شرايط ويژه و استثنايي كليه خدمات جابجايي و اثاث كشي و اسباب كشي هموطنان عزير را در اسرع وقت و ارزان ترين قيمت با 15% تخفيف جهت ارسال به بجنورد و كليه شهرهاي استان بجنورد ارائه نمايد.

باربري مشهد به بجنورد داراي كارگران بسيار ماهر و شعب متعدد در كليه نقاط شهر مشهد و حومه مي باشد ضمنا اين مجموعه داراي انواع خودروهاي سبك و سنگين نيسان وانت – خاور مسقف – كاميونت – كاميون تك – كاميون ده چرخ و تريلي مي باشد كه در نوع خود در بين شركتهاي باربري مشهد به بجنورد بي نظير مي باشد.

باربري مشهد 24 اكنون توانسته است براي بيشتر مسيرهاي بين شهري و به طور خاص مسير مشهد به بجنورد منظم روزانه سرويس به همشهريان عزيز ارائه نمايد. ارائه 15% تخفيف و همچنين سرعت عمل و دقت بالا باعث گرديده است كه امروز باربري مشهد 24 يك از مورد اعتمادترين شركتهاي باربري مشهد به بجنورد لقب بگيرد.

در پايان مجددا يادآوري مي نماييم جهت هرگونه اثباب كشي و اساس كشي از مشهد به بجنورد و ساير شهرهاي استان بجنورد از جمله كرج طالقان و ... حتما با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

051-35224818 051-36036336 051-38766336 09153664818 09159110356


برچسب: باربري مشهد24، باربري مشهد به بجنورد،حمل بار از مشهد به بجنورد، باربري از مشعهد به بجنورد،نيسان ز مشهد به بجنورد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۲۴ توسط:باربري مشهد 24 موضوع: نظرات (0)