ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها .

ارزانترین باربری و حمل بار از مشهد به دتهران و شهرستانها

باربری مشهد به ایلام توسط خاور مسقف نیسان کامیونت کامیون تریلی حمل بار و اثاثیه از مشهد به ایل

​  

اثاث کشی و اسباب کشی حمل کالا و اثاثیه از مشهد به ایلام و دهلران و آبدانان و ایوان و چرداول و دره شهر و سراب کلان و مهران و سیروان توسط باربری مشهد به ایلام زیر نظر اتحادیه و با حداقل 15 % تخفیف برای کلیه خودروهای حمل کالا از مشهد به ایلام و دهلران و آبدانان و ایوان و چرداول و دره شهر و سراب کلان و مهران و سیروان از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ در عید 1402 در خدمت هموطنان عزیز می باشیم .لطفا جهت دریافت ارزانترین نرخنامه کرایه و هزینه همین الان با ما تماس بگیرید. 
نرخنامه, قیمت , کرایه و هزینه حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط باربری مشهد 24 به ایلام
وانت نیسان
خاور مسقف
کامیونت مسقف
کامیون تک
کامیون ده چرخ
تریلی
1.5 میلیون تومان
2.5 میلیون تومان
2.5 میلیون تومان
3.5 میلیون تومان
4 میلیون تومان
5 میلیون تومان
باربری مشهد به ایلام : مسافت بین مشهد تا ایلام به کیلومتر و مدت زمان به ساعت جهت حمل بار و اثاثیه منزل و اداری توسط انواع خودروهای سبک و سنگین همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط باربری مشهد 24 به شرح زیر می باشد
میزان مسافت از مشهد به ایلام به کیلومتر
مدت زمان طی مسیر از مشهد به ایلام
1.537 کیلومتر
17 ساعت 51 دقیقه
باربری مشهد به ایلام در نظر دارد حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری از مشهد به ایلام و کلیه شهرهای استان ایلام دهلران چرداول آبدانان و (سایر شهرهای استان ایلام) با بیمه نامه و ارزانترین نرخنامه قیمت و کرایه زیر قیمت تمام شرکت های باربری مشهد همراه با بسته بندی اثاثیه اصولی و حرفه ایی انجام دهد.

باربری مشهد به ایلام در نظر دارد با همکاری شهروندان محترم مشهدی با شرایط ویژه و استثنایی کلیه خدمات جابجایی و اثاث کشی و اسباب کشی هموطنان عزیر را در اسرع وقت و ارزان ترین قیمت با 15% تخفیف جهت ارسال به ایلام و کلیه شهرهای استان ایلام ارائه نماید.

باربری مشهد به ایلام دارای کارگران بسیار ماهر و شعب متعدد در کلیه نقاط شهر مشهد و حومه می باشد ضمنا این مجموعه دارای انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون تک – کامیون ده چرخ و تریلی می باشد که در نوع خود در بین شرکتهای باربری مشهد به ایلام بی نظیر می باشد.

باربری مشهد 24 اکنون توانسته است برای بیشتر مسیرهای بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به ایلام منظم روزانه سرویس به همشهریان عزیز ارائه نماید. ارائه 15% تخفیف و همچنین سرعت عمل و دقت بالا باعث گردیده است که امروز باربری مشهد 24 یک از مورد اعتمادترین شرکتهای باربری مشهد به ایلام لقب بگیرد.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم جهت هرگونه اثباب کشی و اساس کشی از مشهد به ایلام و سایر شهرهای استان ایلام از جمله دهلران چرداول آبدانان و ... حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید.
051-35224818    09153664818    09159110356   


برچسب: باربری مشهد 24، باربری مشهد به ایلام، حمل بار از مشهد به ایلام، باربری از مشهد به ایلام، نیسان از مشهد به ایلام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۵۸ توسط:باربری مشهد 24 موضوع: نظرات (0)